Chcete auto na operák? Proč u nás?

Chcete auto na operák? Proč u nás?

Do BARTHu si ročně přijede pro nový vůz na operák přes 2000 klientů. A opakovaně se vrací.

Přemýšlejte, kde vybíráte auto na operák.

Když si vybíráte pro auto na operák, jednoduše najdete na internetu vůz s nejnižší splátkou a asi moc nepřemýšlíte, od koho si ho vezmete, ale měli byste. V Česku totiž působí spousta leasingových společností nebo různých internetových srovnávačů, které ale nemají žádné zázemí ani kamennou pobočku a jejich auta jsou spíše „virtuální“. Sice si je můžete prohlédnout na webu, ale osahat si je můžete jen u partnera. A to často ani ne v té výbavě, ve které potřebujete.

Naproti tomu projekt BARTH Operák vznikl s jiným cílem – nabídnout klientům k operáku prvotřídní servis, na který jsou zvyklí v showroomu, když si jdou auto koupit. BARTH Operák je služba, kterou nabízí přímo autorizovaný dealer osmi značek osobních a čtyř značek užitkových automobilů. Autocentrum BARTH patří mezi největší dealery v ČR a je například největším dealerem značky Volkswagen v Česku. Ostatně v roce 2018 si do něj jen pro modely Volkswagen přijely téměř tři tisícovky klientů. O dalších značkách ani nemluvě.

„Nabídka aut na operák nefunguje jako velkoobchod s elektronikou, kde zákazník automaticky počítá, že přes web nakoupí levněji než v kamenné pobočce,“ říká obchodní ředitel Autocentrum BARTH Petr Eis.Abyste mohli prodávat auta, musíte mít obchodní smlouvu s výrobcem. Vše se přitom musí odehrávat v kamenné pobočce, která musí splňovat přísná kritéria. Platí přitom, že v kamenné pobočce zákazník vždy dostane nejlepší možnou nabídku. Jak to? Protože nemusí platit zprostředkovatelskou provizi webovým srovnávačům – kupuje napřímo,“ dodává.

Ale nejen to, výhod má kamenná pobočka mnohem víc. I proto jsme se spolu s Petrem Eisem zaměřili na výhody operativního leasingu od BARTHu ve srovnání s konkurenčními službami, které fungují víceméně jen on-line. Až si tedy příště půjdete pro auto na operák, už budete vědět, na co si dát pozor.

Poradenství

U nás máte jistotu, že autům, která nabízíme, také rozumíme. Pro každou značku máme certifikovaného specialistu, který ví o jednotlivých modelech první poslední. Naproti tomu webový zprostředkovatel o autech často neví nic – neporadí vám, nepomůže při výběru, maximálně vás odkáže na svého dodavatele. A to vás stojí čas, energii a ve výsledku i peníze.

Osobní jednání

Kamenná pobočka má obrovskou výhodu – můžete do ní přijet, prohlédnout si všechny vozy, nechat si vytvořit individuální kalkulaci na míru, svézt se ve vybraném modelu. A když budete chtít, můžete si vůz i zdarma zapůjčit. V BARTHu máme více jak 100 předváděcích vozů, takže si určitě uděláte komplexní obrázek o tom, v čem byste rádi jezdili. Pokud vybíráte u webových zprostředkovatelů, máte většinou smůlu.

Dlouhá historie

Fungujeme přes 20 let a máme obrat přes 3 miliardy korun ročně. U nás máte jistotu, že tu budeme i za tři roky, až vám skončí operativní leasing. Naproti tomu on-line srovnávače jsou často jen prázdné schránky – vznikají a zanikají. Nemůžete se tak spolehnout, že vám pomohou v době, kdy budete potřebovat vyměnit stávající vůz za nový.

Žádná provize

Když si vezmete auto na BARTH Operák, nezaplatíte nikomu ve splátce nebo různých poplatcích ani korunu provize. Auto dostáváte přímo od nás – a my máme smlouvu o obchodním zastoupení přímo s výrobním závodem. Naproti tomu srovnávací weby fungují zpravidla na principu zprostředkovatelských provizí od samotných dealerů – samy totiž žádná auta většinou nemají.

Rychlost a komfort

Když chcete okamžitě jezdit, žádný problém. Než vám přijde objednaný vůz z výrobního závodu, můžete usednout do některého z více jak 200 aut z naší půjčovny. Webový srovnávač vám většinou žádné auto nepůjčí, takže musíte čekat – třeba i několik měsíců. Anebo si půjčit od partnerů a draze.

Vše na jednom místě

Zatímco webové srovnávače jsou naprosto neosobní a jejich majetkem je často jen samotná webová stránka, u nás najdete na jednom místě vše, co pro klid duše potřebujete. Osobně s námi proberete nejen výběr vozu, ale i smluvní dokumentaci. A navíc máte přímý kontakt na autorizované servisní zastoupení a k dispozici máte taky odborné poradenství po celou dobu využívání vozu. Nemusíte se bát nejrůznějších chytáků, aktivačních poplatků, drobného písma pod čarou a dalších pokusů o klamání zákazníka, jako to bývá u webových zprostředkovatelů.

Odborníci na operáky

U nás se jen operativním leasingům věnuje mnoho specialistů. Je to jedno z mála takových specializovaných pracovišť v celé republice. Když se místo nás obrátíte na on-line srovnávač, na žádného certifikovaného experta nenarazíte – maximálně na operátora v call centru, který sice odbaví váš hovor, ale moc vám s řešením konkrétní situace nepomůže.

Řešení na míru

Nenabízíme jen vozy na operák, ale prodáváme také auta za hotové nebo na úvěr. Proto dokážeme pro zákazníka najít to nejlepší řešení. Navíc samozřejmě můžeme váš současný vůz vykoupit nebo zprostředkovat komisní prodej. A srovnávací weby s operáky? Ty většinou zastupují pouze jednu službu a s ničím dalším si neporadí – prodej svého staršího vozu tak budete muset většinou vyřešit po vlastní ose.

Auto až domů

Když budete chtít, auto vám přivezeme až domů nebo do sídla společnosti. To u zprostředkovatelských webů nejde, nebo je to velmi drahé.

Individuální nabídka

Jako dealer vám můžeme při nákupu více vozidel nabídnout individuální velkoodběratelské slevy a další výhody. To on-line srovnávače nemohou, protože nemají přímou podporu výrobce nebo importéra. Navíc vám můžeme vytvořit individuální nabídku na počkání – do výroby nebo ze skladu, protože máme více než 500 vozidel ihned k dispozici. Ale on-line srovnávače? Tam je na individuální nabídku dlouhá čekačka, navíc není jisté, kolik vozů mají vlastně ihned k dispozici.

Slovo „Operák“ zdomácnělo díky v BARTHu

Věděli jste, že označení „operák“ pro operativní leasing začal poprvé komunikovat Autocentrum BARTH? „V roce 2017 jsme řešili název našeho specializovaného webu s nabídkou vozů na operativní leasing – a vyšel nám z toho BARTH Operák,“ říká obchodní ředitel Petr Eis. Přesto si ale ani pak nebyli jistí, zda je to dobrá volba. „Přišlo nám to tehdy příliš hrubé, tvrdé, moc slangové, nikdo slovo Operák tehdy nepoužíval, všude se komunikoval jen operativní leasing “ dodává. Slovo „Operák“ se ale v Česku rychle vžilo a brzy začali toto slovo používat prakticky všichni.

Přejít na web BARTH Operák