Od roku 2019 jsou všechny nové modely Citroënu dostupné ve 100% elektrické nebo plug-in hybridní verzi - cílem je, aby byla do roku 2025 celá řada elektrifikována. Od roku 2021 budou všechny užitkové vozy, a z nich odvozené osobní varianty, nabízeny ve 100% elektrické verzi. V situaci zvyšující se urbanizace je pro firemní zákazníky velkým problémem přístup do center měst a jejich zón s nulovými emisemi.
Nový ë-Jumper kombinuje všechny vlastnosti verze se spalovacím motorem a výhody elektrického pohonu. Umožňuje velkou svobodu použití, zejména díky dojezdu až 340 km a schopnosti dobít 80 % baterie za 45 minut.
CITROËN Ë-JUMPER: 100% ELEKTRICKÝ UŽITKOVÝ VŮZ
Na výběr jsou 2 dojezdy, u výkonnější z nich je ë-Jumper nejlepším vozem své kategorie
200 km* (norma WLTP) – k dispozici u verze L1, L2 – lithium-iontová baterie 37 kWh.
340 km* (norma WLTP) – k dispozici u verze podvozku s kabinou L2S, L3 a L4 – baterie 70 kWh.
*provizorní údaje, které musí projít homologací
Baterie od našeho partnera firmy BEDEO má záruku 8 let nebo 160 000 km, na zachování 70 % kapacity.
MOŽNOSTI NABÍJENÍ
Soukromé nebo veřejné nabíjení pomocí Wallbox (3,7–22 kW),a kabelu typu 3 (standardně dodávaný),
Super rychlé nabíjení na veřejné stanici50 kW pomocí kabelu typu 4 zabudovaného do nabíječky veřejné stanice, umožňuje nabít 80 % obou baterií za 1 hodinu. Citroën ë-Jumper je dodáván s kabelem typu 3 o délce 8 m, který lze použít až do 22 kW.
Jízda v režimu ë-confort:
Absence vibrací, absence hluku,
Radost z jízdy, plynulý pohyb v elektrickém režimu s okamžitě dostupným točivý momentem,
Řízení:
Nový ë-Jumper je vybaven jediným rychlostním stupněm (redukční převod), což nejen usnadňuje řízení, ale také optimalizuje účinnost elektromotoru a zvyšuje tak dojezd.
• Best In Class – 4 hlavní typy k dispozici v elektrické verzi
- plechové furgony,
- valníky s jednoduchou kabinou,
- valníky s dvojitou kabinou,
- podvozek s kabinou.
• Velikosti
- 4 délky: L1 (4.963 m – 37 kWh), L2 (5.413 m – 37 kWh),
L3 (5.998 m – 70 kWh) a L4 (6.363 m – 70 kWh),
- Užitečná šířka „Best In Class“ se 142 cm mezi podběhy kol a 187 cm mezi stěnami,
- 3 rozvory: 300 cm (L1), 345 cm (L2) a 403,50 cm (L3 a L4),
- 3 výšky: 225,40 cm (H1), 252,40 cm (H2), 276,40 cm (H3),
• Užitečný objem:
Užitečný objem je u vozu ë-Jumper stejný jako u vozu se spalovacím motorem. Se 17 m3 je ë-Jumper nejlepší ve své kategorii.
L1H1: 8 m3 / L2H2: 11,5 m3 / L3H2: 13 m3 / L4H2: 15 m3 / L4H3: 17 m3.
• Užitečné zatížení:
Best In Class – K řízení čtyřtunové verze stačí řidičský průkaz typu B (3,5 t) díky odečtení hmotnosti baterie, což je v tomto segmentu velkou výhodou. Užitečné zatížení 1 265 kg* (L3H2) vyhovuje většině požadavků v tomto segmentu.
Užitečné zatížení podvozku s kabinou 1 890 kg před přestavbou je na nejlepší úrovni segmentu.
• Výbava
ë-Jumper nabízí profesionálům 9 podpůrných prvků řízení pro bezpečnou a klidnou jízdu.
- Active Safety Brake,
- asistent pro rozjezd ve svahu (Hill Assist),
- systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu,
- zpětná parkovací kamera a radar,
- automatické přepínání dálkových světel,
- snímání dopravních značek a zobrazení povolené rychlosti,
- tempomat / omezovač rychlosti,
- systém sledování mrtvého úhlu a upozornění na vozy vzadu přijíždějící zleva a zprava v okruhu 50 metrů,
- regulace rychlosti při jízdě ze svahu a intelligent traction control.
Ve voze Citroën ë-Jumper je celá řada dalších bezpečnostních prvků, objednat můžete detektor stavu tlaku vzduchu v pneumatikách, airbag spolujezdce a boční airbagy, brzdový asistent pro kritické situace, centrální, alarm a superzamykání umožňující funkci deadlock, automatické zapnutí potkávacích světlometů, automatické spouštění stěračů, navigace a světla pro denní svícení s LED.