Může-li být nějaký automobil považován za bestseller, pak je to Golf. V průběhu generací nepřetržitě zdokonalovaný model se stal legendou na celém světě. Za dva týdny, 24. října, představí značka Volkswagen ve světové premiéře ve Wolfsburgu osmou generaci, která bude ještě digitálnější a síťově propojenější než dosud, s mnoha inovacemi a výrazným designem.
Silné stránky, díky nimž se Golf stal globálním bestsellerem, byly v novém modelu posunuty na ještě vyšší úroveň. Kromě nových hospodárných motorů zvýší agilitu zdokonalená konstrukce podvozku. Nový Golf navíc přináší nové impulzy v oblastech digitalizovaného a síťově propojeného interiéru, asistované jízdy a internetových funkcí a služeb. Vnější design je ještě dynamičtější než dosud. Nový model je přesto z každé perspektivy jednoznačně rozpoznatelný jako Golf. V interiéru je vzhled nového kompaktního modelu charakterizován svěžími barvami a tkaninami ve spojení s novou digitální přístrojovou deskou. Nejnovější generace modelu Golf bude uvedena na trh v prosinci.
Informace o značce Volkswagen:
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2018 vyrobil Volkswagen 6,24 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné
připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální ransformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti