Dongfeng Peugeot přebírá nové ikonické logo lva a představuje svou novou strategii: „designed by Peugeot made for China“
Peugeot přichází s nová řadou SUV Peugeot 4008, 4008 PHEV a 5008, která je uváděna na trh za ceny od 169 700 do 263 700 jüanů (21 710 až 33 740 EUR). Tato nová francouzská elegantní SUV se opírají o čtyři pilíře, kterými jsou design, kvalita, dynamika a konektivita. Nabízené služby a konfigurace splňují očekávání čínských zákazníků.
Od 19. do 28. dubna mají návštěvníci možnost se na šanghajském autosalonu 2021 seznámit s celou modelovou řadou Dongfeng Peugeot. Kromě nových SUV 4008 a 5008 s přívlastkem „Chic et Français“, bude představena i elektrifikovaná řada, kterou tvoří e-2008, nové SUV 4008 PHEV 4WD a fastback 508 L PHEV.
Peugeot se v průběhu posledních 10 let etabloval jako vysoce hodnotná a inovativní značka. Design nových produktů a nové technologie přispěly k jejímu posunu na vyšší úroveň a posílily její image. 25. února představil Peugeot nové logo a identitu, čímž zahájil novou éru značky.
„Máme velké ambice na globální úrovni. Peugeot se při nastavení nových standardů a poskytování výjimečných zážitků z jízdy bude opírat o svůj posun mezi špičkové značky a elektrifikaci svých modelů, včetně nových SUV. Čína je pro Peugeot jedním z nejdůležitějších trhů. Nové modely 4008 a 5008 nabízejí to nejlepší z designu a technologií Peugeot, jako je například i-Cockpit, který se s každým novým modelem vyvíjí a poskytuje jedinečný zážitek z jízdy. Tato nová SUV bezpochyby splní očekávání čínských zákazníků,“ uvedla Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot.
Rok 2021 je 17. rokem působení Dongfeng Peugeot na čínském trhu. Tato společnost se neustále přizpůsobuje tržním trendům a vytváří si u moderních čínských zákazníků image „designové značky“. Bude nabízet digitální ekosystém, který klientům zajistí vysoce kvalitní služby mobility jako příslib 100% spokojenosti se službami, kvalitou a zárukou.
Peugeot přivádí na trh tři modely automobilů vyráběných v Číně a to 4008, 4008 PHEV a 5008, které odrážejí strategii „designed by Peugeot, made for China“ a znamenají zrod nového trendu „Chic et Français“.
Maska chladiče používá vodorovný motiv, který se prolíná do boků vozu a vytváří výrazný efekt. Vertikální LED světla ve tvaru tesáků a zadní světla s třemi drápy podtrhují osobitost vozů, v jejichž siluetě se prolíná elegance, dynamika a ladnost šelmy.
Na palubě se objevuje nová verze kabiny Peugeot i-Cockpit, která se tak stává referenčním měřítkem segmentu C-SUV v Číně. Nový středový 10" dotykový displej s vysokým rozlišením je spojen s ovladači ve tvaru klavírních kláves. Zážitek z jízdy umocňuje 12,3" digitální přístrojový panel v kombinaci s kompaktním volantem a automatickou převodovkou EAT8.
Pro Dongfeng Peugeot jsou zákazníci nejdůležitější, jeho snahou je uspokojit jejich požadavky a poskytnout jim kvalitní služby mobility.
V roce 2020 spustila značka kampaň Five Care Promises, který zahrnuje následující body:
1. Záruka 7.1.5 slibuje možnost vrácení peněz do 7 dnů, garantovanou cenu vozu po dobu 1 roku a také záruku na 5 let nebo 150 000 kilometrů
2. 30% sleva na servisní smlouvu o údržbě, v případě poruchy vozu zaručuje zajištění odtahu do 2 hodin
3. 24měsíční financování s nulovým úrokem
4. Poprodejní servis zahrnující 8 závazků včetně zproštění od platby, pokud zákazník nedostane kvalitní služby
5. Pro věrné zákazníky 6 let bezplatná údržba. Slevy pro zaměstnance nemocnic
Dongfeng Peugeot tak s novou rodinou SUV Chic et français otevírá novou kapitolu historie. Značka je průkopníkem nového životního stylu čínských zákazníků, stylu vyznávajícího francouzskou elegancí a poskytujícího svým zákazníkům kvalitní výrobky a služby.