Rozhovor s Pavlem Cejnarem o operativním leasingu

Přečtěte si rozhovor s Pavlem Cejnarem, který hodnotí služby BARTH Operák.

Chcete si také užívat jízdu bez starostí jako Pavel Cejnar? Volte BARTH Operák a pořiďte si vůz na exkluzivní operativní leasing za jedinečných podmínek a bez akontace. Zeptali jsme se Pavla Cejnara na několik otázek, které by mohly zajímat i Vás. 

 

Co tě vedlo k tomu, pořídit si vůz na operativní leasing a proč právě od nás na BARTH Operák?

Já si myslím, že ten, kdo ochutná operativní leasing tak už nechce jinak, protože se prakticky o nic nestará. Platím pravidelnou splátku a veškeré pojištění, pokud se s autem cokoliv stane (např. dojde olej), jde za leasingovou společností, od které mám operák. BARTH Operák jsem volil, protože má největší výběr operativních leasingů, a protože mám tu firmu rád. Já jsem Pardubák takže jsem musel mít auto od pardubické firmy. Operák je vynikající v tom, že se vlastně platí jen benzín a nic jiného. Tuším, že kromě zimních pneumatik, je v něm zahrnuto úplně všechno. Výhoda operáku je, že každý si operativní leasing ušije na sebe, prakticky si zadá podmínky tak, jak mu vyhovují. Je důležité si spočítat, kolik člověk najede kilometrů za ten rok, aby se vešel do limitu, a pak jaké auto mu vyhovuje. Mě třeba vyhovovalo silnější auto, s kterým se lépe předjíždí a potom mě úplně fascinovaly LED světla. Vzhledem k tomu, že jezdím docela často ve tmě, po akcích nebo nyní v zimním období, kdy do práce i z práce jezdím za tmy, je hodně oceňuji. Takže podle toho jsem si to celé sestavil. Moje priorita byla, aby to byl automat, a aby bylo ve výbavě handsfree a to všechno mi BARTH Operák splnil. Za rok najezdím v autě 30 000 – 35 000 km, a proto si vybírám, co mi vyhovuje. Z velkého výběru jsem si já vybral značku Volkswagen, protože mám rád koncern, i když jsem příznivce Audi, ale ty už jsou dražší.

 

Jak jsi celkově spokojený s vozem Volkswagen Passat Variant a se službami, které jsou zahrnuté v operativním leasingu?

Auto je vynikající. Výhodou operáku je, že každý rok má člověk nové auto a každý rok do auta přibývají různé novinky. Já jsem dokonce ochutnal na Passatu, že mám novou palubní desku, která vlastně nahrazuje budíky a hodně ji využívám (např. když si zapnu navigaci, budíky se upozadí a já se můžu plně věnovat navigaci, která se zobrazuje přímo přede mnou). Je super, že je to nové auto a já mám klid na duši, že mě někde nenechá na silnici samotného. V tom je ta obrovská výhoda.

 

V čem spatřuješ výhody případně nevýhody operativního leasingu?

Jak jsem zmínil, výhodou je, že každému se ušije operativní leasing na míru. Další výhodou je, že se platí pouze pravidelná splátka a nic dalšího. Každý rok mám nové a lepší auto, žádná jiná služba mi nenabídne nové auto bez akontace, proto je pro mě operák ideální volba. Navíc je mi milá i ta vůně nového auta a ta mi rok vždycky v autě vydrží. Jediná nevýhoda je, že když se člověk rozhodne, že najede 30 000 km a najednou s autem potřebuje najet víc tak si musí hlídat roční limit, který si nastavil. Jinak v tom vidím jenom pozitiva. Pro porovnání, když jsem si kupoval svoje nové auto tak jsem za rok přišel o mnohem víc peněz, než kdybych si ho vzal na operák. Financování formou operativního leasingu se vyplatí tomu, kdo najede za rok od 10 000 do 30 000 km. Nevýhodné je to pro člověka, který najede pouze 2 000 km.

 

Zvolil bys ještě jinou možnost financování po zkušenosti s naším operativním leasingem?

Myslím, že ne. Mně osobně to takhle vyhovuje, dávám si vše do nákladů včetně pohonných hmot, takže já jsem naprosto spokojený. Výhodou je, že nemusím okamžitě dávat velkou částku, protože žádná akontace se neplatí. Teoreticky za Passata platím pořád stejnou měsíční splátku, která se mi nepohybuje. Dokážu si spočítat, kolik zaplatím za rok a vím, že se mi částka nijak nenavýší. Já jsem si dokonce nechal smluvit 1% spoluúčast, což při případné nehodě je zanedbatelná částka.

 

Kam s vozem nejčastěji cestuješ?

Já vůz používám pouze ke služebním účelům. Nejčastěji cestuji do Prahy a zpět, ale prakticky s ním jezdím po celé ČR, protože akce se konají na různých místech i na horách. Oceňuji, že je v něm dostatek místa. Já, jako novopečený otec, dám v pohodě do kufru kočárek a cestuje se nám výborně.  Na malém Matějovi je i vidět, že se mu jede parádně, protože vždycky, když ho posadím do auta tak usne. Kdyby se mu něco nelíbilo a moc to s ním hrkalo tak by asi nespal.

 

Jaký další vůz by sis pořídil po ukončení smlouvy a budeš pokračovat ve financování formou operativního leasingu?

Určitě budu pokračovat dál formou operativního leasingu. Je potřeba objednat auto zhruba 4-5 měsíců dopředu, protože se na něj čeká. Smlouva na Volkswagen Passat Variant mi končí v dubnu 2017, takže už teď jdu objednat nový vůz. Zůstávám u značky Volkswagen a chtěl bych znovu Passat Variant ve stejné verzi a se stejnou výbavou. Jako druhý vůz, u kterého mi končí smlouva je Golf Variant na CNG, který je menší než Passat. U něho musím pochválit, že s ním jezdím hodně levně, zhruba za 1 Kč/km, i když jedu po dálnici rychlostí 130 km/hod. Musím přiznat, že je na mě menší, a proto bych si chtěl objednat nový Volkswagen Tiguan. Takže další volba je Passat Variant a Tiguan, zůstávám u značky Volkswagen.

 

Napadají tě nějaké nedostatky, které bychom mohli zlepšit v rámci nabídky BARTH Operák?

Nabídka by mohla být každý měsíc jiná a lepší, líbilo by se mi, aby se splátky snížily úplně na minimum, ale to samozřejmě nejde. Celkově si myslím, že podmínky jsou nastavené perfektně. Mně osobně vyhovují úplně stoprocentně. Můžu říci, že všem mohu doporučit, že na stránce www.BARTH-OPERAK.cz si opravdu vybere každý. Ten, kdo není tak náročný jako já, si vybere z jiných značek, které jsou v podstatě i levnější. Pokud člověk nenajede tolik kilometrů za celý rok jako já tak si myslím, že bych volil třeba i značku nebo typ auta, který nestojí tolik jako např. Passat.