TECHNICKÉ PARAMETRY

Peugeot 108 může být poháněn celkem 4 účinnými tříválcovými motory.

ŘÍZENÁ PŘEVODOVKA ETG

Peugeot 108 je vybaven manuální nebo řízenou pětistupňovou převodovkou ETG5 a může vám tak při řízení poskytnout maximální potěšení a komfort. Řízená převodovka spojuje komfort automatického ovládání s potěšením při manuálním způsobu řazení převodových stupňů.
V plně automatickém režimu řadí tato převodovka rychlosti bez zásahu řidiče. Ten ovšem může kdykoliv do řazení aktivně zasáhnout ‑ stačí jediný pohyb řadicí pákou nebo páčkami na volantu a systém přejde do manuálního režimu.

STOP & START

Systém Stop & Start (motor 1.0 VTi 68 k) je ideálně uzpůsobený jízdě v městském provozu a umožňuje snížit spotřebu paliva, emise škodlivin i hlučnost provozu stojícího vozu.

MOTOR PURETECH

Pod kapotou vozu 108 najdete nové 3válcové motory, které jsou díky snížení zdvihového objemu válců úspornější a současně příjemně výkonné.
Tyto benzinové motory jsou kompaktnější a lehčí a své účinnosti dosahují díky optimalizovanému spalování a nižším ztrátám, které vznikají při tření.
Nový motor PureTech 1.2 VTi 82 MAN5, který je pro Peugeot 108 k dispozici, dosahuje vynikajících výsledků a produkuje pouze 99 g CO2/km.