Cenu předával prezident společnosti KMCz Jong Kook Lee.
Kia ocenila v pražském Mánesu 7 nejlepších českých dealerů
Společnost KIA MOTORS CZECH ocenila ve středu 17. ledna své nejlepší dealery za rok 2017. Slavnostní vyhlášení proběhlo v pražském Mánesu a kromě vítěze hlavní ceny za Nejlepšího dealera byli vyhlášeni vítězové v dalších šesti kategoriích. Zaslouženého ocenění se tak dočkal Nejlepší prodejce nových vozů, Nejlepší servis či Fleetové centrum roku. Zároveň byli oceněni vítězové v kategoriích Kia Select, Trophy Award a Platinum Dealer.
„Naši dealeři patří dlouhodobě k nejlépe hodnoceným dealerům KIA v rámci Evropy. Především díky jejich péči o zákazníky během prodejní fáze i během poprodejního servisu se pravidelně umisťujeme na čelních příčkách v soutěži CSI Excellence Award, které uděluje světová centrála KIA za vynikající výsledky ve spokojenosti zákazníků. Je nám velkou ctí, že reprezentují právě značku KIA a že spojili svoji budoucnost s úspěchem značky na českém trhu,“ říká Arnošt Barna, generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH.
Kia Select je revoluční a vysoce variabilní produkt financování vozu, který si může zákazník nastavit přesně podle svých představ a možností. O celkovém vítězi v této kategorii rozhodoval nejvyšší podíl uzavřených smluv Kia Select na celkových prodejích dealera. Cenu převzal pan Bc. Jakub Janda, vedoucí prodeje Autocentrum BARTH.
Automobilka Kia má za sebou nejlepší rok na českém trhu, když s 9 231 registracemi poprvé v historii překonala hranici 9 tisíc prodaných vozů. Zároveň v průběhu roku 2017 překonala hranici 100 tisíc vozů prodaných v České republice a díky oblibě hybridního modelu Kia Niro se umístila na třetím místě v prodeji vozů s hybridním pohonem. „Automobilka Kia je ve vývoji technologií přátelských k přírodě velmi silná, což dokazuje naše široké portfolio vozů s alternativními pohony. V budoucnu přitom zákazníkům představíme řadu modelů, v nichž tyto technologie pozvedneme na vyšší úroveň. Ještě v tomto roce představíme elektrickou verzi crossoveru Niro a do roku 2025 potom náš první vůz využívající technologii palivových článků včetně dalších 16 ekologických vozidel,“ dodává Arnošt Barna.
„Letošní rok začínáme se smělými cíli a velkým očekáváním. Kia je hrdým sponzorem fotbalové asociace FIFA a také Mistrovství světa ve fotbale 2018, proto můžeme použít sportovní terminologii: stejně jako se sportovci celé čtyři roky připravují na nejdůležitější svátek fotbalového světa, tak jsme se my i naši dealeři poctivě připravovali na to, co nás čeká v tomto roce. V roce 2018 jsme všichni společně připraveni zúročit profesionalizaci naší dealerské sítě, loňskou modelovou ofenzivu doplněnou o letošní nástup třetí generace našeho nejoblíbenějšího modelu cee’d, stejně jako změnu image značky KIA, kterou s sebou přináší loňské uvedení našeho fastbacku Kia Stinger,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH